Ignore mustalista mikälie

Forumin etusivu > Yleinen höpinä

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen

Nupo
Nupo
Viestejä: 0
Karma: 0
21.05.2007 00:52:42
Jumalauta meikä sai niinku ekan ignoren :D Ja mistäkö syystä? Jaa no kai se on se perus väärinkäsitys :D Heräs taas sellainen kysymys että onko täällä olevilla ihmisillä joillakin itsetunto niin huono että kun heittää privaviestin missä on heitettu huulta asianomaisen kuvista tai yleensäkkin asianomaiseen liittyen puhtaasti huumorimielessä(siis vain ja ainoastaan huumorimielessä) niin se otetaan suoraan loukkauksena. Okei ehkä saatoin muotoilla lauseeni huonosti mutta en nyt omasta mielestäni sitä niin huonosti muotoillut. Sitäkää mä en ole oikein koskaan tajunnut että muotoillaan vastausviesti siten että siihen voisi vastata mutta hähää laitoimpa sut ignoreen et voi vastata :D siis niinku mitä vittua :DDD

Noh oli asia miten oli mutta asianomaiselle sellaisia terveisiä että ei olla vissii enää kumpikaa siinä hiekkalaatikko iässä missä kinasteltii et kumman iskän mersussa on isommat pölykapselit.

Ja nää palstat on niin nähty että 90% tätä lukevista ajattelee että ompa siinä katkera jannu ku kirjottelee tollee tänne keskustelu palstalle.. noh mielipiteitä on monia toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä ja kolmas en edes halua tietää mistä.

Nyt alko jo melkein kaduttamaa tänne kirjottelu mut toivotaa et suomi voittaa ens kerralla ja painetaa kaikki yhessä tota Lähetä nappia ni saadaa ihmisille jotain taivastelun aihetta :)
SugarKane
SugarKane
Viestejä: 0
Karma: 2
21.05.2007 03:04:48
Mäkin olen ainakin yhden ihmisen mustalla listalla jeij. Pitäisikö munkin nyt päästää asiaa koskevat patoutumani valloilleen tähän samaan ketjuun?
Nupo
Nupo
Viestejä: 0
Karma: 0
21.05.2007 14:52:02
no jos siltä tuntuu ni anna palaa vaa :D Ehkä vähäsen sarkastinen sävy tuossa sun kommentissa enkä kyllä oikein ihmettele kun lukee näin seuraavana päivänä tuon omankirjoitukseni mutta tarkoitushan ei ollu millään tavalla mollata asianomaista koska jos se olisi tarkoituksena niin silloin olisin luultavasti kertonut kirjoituksessani henkilön nimen ja syyn miksi tätä mollaan. Ei se ei nyt ole homman idea vaan ajatus kirjoituksen takana on se että täällä kuviaan pitävät ihmiset olisivat hieman fiksumpia. Tänne laittaa kaikenlaiset ihmiset kuviaan kilokeijuista malli kelpoisten kautta onnettomiin runkkareihin jotka pitävät kuviaan täällä vain sen takia että voisivat katsella muiden otoksia (okei nää on varmaan kaikki miehiä :D) ja runkata.

Pitää kuitenkin muistaa että kun laittaa nettiin omia kuviaan ja varsinkin alaston kuvia niin täytyy myös ottaa se mahdollinen negatiivinen palaute vastaan. En itsehenkilö kohtaisesti ymmärrä sellaisia ihmisiä jotka vetävät ignoreen välittömästi jos tulee negatiivista palautetta. Häiriköt ovat tietysti erikseen ja jos kommentit ovat loukkaavia.. tai no toisinaan jos joku sanoo ettei pidä sun tisseistä ni kukas sen nyt osais ottaa positiivisesti. Oli miten oli mut hei tää on netissä oleva galleria missä on mahdollisuus esiintyä nimettömänä joten miksi siitä nyt pitäisi ottaa jotenkin nokkiinsa.

Jos mulle netissä sanotaan et hyi vittu oot ruma. Okei en ehkä ole riemuissani siitä ja saatan olla samaa mieltä tai erimieltä who cares mutta en nyt kuitenkaan ensimmäisenä vedä siitä herneitä nenääni toisin kuin monet täällä kuviaan pitävät. ....piti taas kirjottaa vaa pari riviä mut aloin tarinoimaan... no joo lopetetaan tähän :D
SugarKane
SugarKane
Viestejä: 0
Karma: 2
21.05.2007 17:57:32
Reagointi riippuu toki myös negatiivisen palautteen sävystä. Vaikka täällä voikin olla kasvottomana, niin voisi silti muistaa ne käytöstavat :)

Itse yritän antaa negatiivisen palautteen sijasta rakentavia kommentteja, esim. "Olisit paljon nätimpi, jos olisit toisessa asennossa/vaatteet päällä/tms" tai "Tämä kuva ei ole oikein onnistunut jne"
Kommentit tyyliin "Vittu sä oot ruma!!!11" kertoo vain kommentin kirjoittan pienestä älykkyysosamäärästä. Toisaalta voihan tuohonkin vastata samalla mitalla takaisin, mutta jos laiskottaa niin ignore on huomattavasti helpompi ratkaisu ^_^
vaapukka
vaapukka
Viestejä: 0
Karma: 0
21.05.2007 18:35:40
no tuota. :) mää en ensinnäkään tajua jotta miksi pitää heittää sitä negatiivista palautetta ja oottaa sitten sydän sykkyrällä että mitähän se vastaa mulle? tai siis että mitä tuolla palautteella tahdotaan saavuttaa, tuskin keskusteluseuraa(kaan)?

ihan kiinnostaa vain. x)
itse en ole herneitä nenään vetänyt, vaikkakin on tullut kaikenlaista kommenttia. niin, ja jopa neljä on painanu en panis nappia,iik. herranjesta, kaikkia ei voi miellyttää eikä ole tarviskaan. :) toiset tykkää muhkummasta, ja toiset ei, so simple.
Nupo
Nupo
Viestejä: 0
Karma: 0
21.05.2007 20:33:21
en nyt osaa sanoa että oliko mihinpäin suunnattu toi lause negatiivisesta palautteesta mutta tällä sivustolla en tietääkseni ole vielä nähnyt niin kauheata hirvitystä että olisin sille tietoisesti laittanu negatiivista palautetta.. joskin ehkä yksi kappale saattoi asian käsittää niin. anyway aivan sama. Niinah oot kyllä aivan oikeassa siitä että vaikka voikin laittaa nimettömänä kuvia niin ei silti tarvitse alkaa päätään aukomaan :)

kyllä tää internet on ihmeellinen paikka taas pääs kirjottelee ja joku viel oikeesti lukee näitä mun juttuja :D
arkastajatar
arkastajatar
Viestejä: 0
Karma: 0
21.05.2007 23:16:42
hirvee nupottaja =D ;) :P
Nupo
Nupo
Viestejä: 0
Karma: 0
22.05.2007 08:46:57
no älä :D
Lore
Lore
Viestejä: 0
Karma: 0
30.05.2007 14:59:45
mulle tullu muutamii tyyliin "hyi sä oot läski" mitä sit, sori jos en voinu miellyttää,sillä en edes yrittänyt.olen se mikä olen ja kommenttii tulee hyvää tai pahaa (tietty jossain raja kulkee),toiset tykkää toiset ei. mut asia erikseen, mulla ignores varmaa 4-5 hlöä. mut syy siihen et 2 niist on ns tuttuja ja viha miehii ja se niitten touhu menee jo herjan puolel ja ylittekki satutaa asuu samas kaupungis.ja muutama on sellasii ku ei yksinkertasest vaan tajua et ei kiinnosta mitkään kuvaus keikat ym. mont kertaa sanonu ei ja kun ei voi ymmärtää et ei on EI. mut sit meni hermot ja ne meni iqnoree.

SORI TOISII HÄIRITTEE MU KIRJOTUS VIRHEET MUT NE TULEE 3 MURTEEN MUKANA. KOITTAKAA VAA KESTÄÄ! :D :D :D :D

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen