kuvakokoelma

Forumin etusivu > Yleinen keskustelu

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen

sadhappy
sadhappy
Viestejä: 0
Karma: 0
01.05.2007 22:44:41
No just joo :E vituttaa kyllä tuollainen. Huoh. Emt, voisko sen www.715517.bizin jotenkin vesileimata kaikkiin kuviin valmiiksi tai jotain muuta vastaavaa?

Niin ja se kuka nuo on tuonne levittänyt, ihan nyt vain kaikkien täällä olevien naisten puolesta voin sanoa että painu helvettiin.
tytte0
tytte0
Viestejä: 0
Karma: 0
04.05.2007 13:59:50
Ei ihmetytä mikään muu paitsi se ettei immeiset ymmärrä helpolla sitä ettei tänne naamakuvaa välttämättä halua. Herrantähde sitku meen voittaa svedukkojen idolssin niin en millää tahtois päästä svenskaseiskaa komeilee ilman vaatteita. Naama on selkeästi mun tulevaisuus.
Sarjakuvaluolamies
Sarjakuvaluolamies
Viestejä: 0
Karma: 0
04.05.2007 19:18:48
ollaankohan me -ihmiset- oikeesti tyhmiä tahi hulluja?.. niin joo mulla on jopa lääkärintodistus moisesta ;) mut kuvat..!! hmmm hukku ajatus.. mut joo jotkut nauttii siitä että saa kiusia toisia, vaikka nä ei välittäis pätkän vertaa *ei välitä mistään*
Solgathedar
Solgathedar
Viestejä: 0
Karma: 0
08.05.2007 12:40:38
Puuge 18.04.2007 00:46:05
Tälle tämän sivuston käyttäjälle "---" ja imagefab.com-sivuston käyttäjä JURPOlle ihan kädestä käteen osoitettu vinkki:

WWW.HANKIOIKEAKINELAMA.FI!!!

Tuo toiminta on oikeasti maailman-VITUN-surullisinta katsottavaa...

"Hihii, mä kerään tuntemattomien tyttöjen kuvia ja pukkaan niitä eetteriin ja saan vitusti kavereita!"

Sääli sinäänsä että tämän JURPON kaltaisten kavereiden tekovaiheessa parhaat osat kuivahtivat äidin perseen alle lakanaan.

Mutta, ettei pelkästään moitteita, on osoitettava ko. käyttäjälle myös kiitokseni; -Sait mut tuntemaan oloni taas erittäin hyväksi ja normaaliksi, sanoisinko jopa anti-nolifeksi! :D Vitusti kiitos ja osanotto vanhemmillesi, että poika on kävelevä aivokasvain! ;)

täysillä liityn tuohon Puugen kannanottoon, ja totean että: eipä ole taas vuosikausiin ollut näin pirun normaali ja terve olo...:D

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen