parien tunnukset

Forumin etusivu > Kehitys

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen

Zarde
Zarde
Viestejä: 0
Karma: 1
17.03.2007 23:52:39
Nyt alko ottaa päähän noi parien tunnukset.... eikö oikeesti voi mies laitaa omat tunnukset ja nainen omat? Miksi pitää olla parina? Jos haluutte toitottaa koko maailmalle että olette seurusteleva/avo/aviopari niin eikö siitä voisi laittaa maininnan esim omaan sanaan? Ei toi muuten varmaan ottais päähän mut nyt viikon TOP25 kuvissa on miesten kuvista puolet jonkun akan kuvia! Ärsyttää! Juha vois kostoksi poistaa koko tunnarit ;)
Zarde
Zarde
Viestejä: 0
Karma: 1
18.03.2007 00:10:19
No ei oo muakaan tähän saakka ärsyttäny mut tänään se alko :S Innolla olin menossa kuolaamaan miesten kuvien parhaimmistoa niin sielä on 12 kuvaa nuorenparin punaisesta sohvasta...loppu huumorintaju multa siihen!
teppo
teppo
Viestejä: 317
Karma: 0
18.03.2007 04:09:47
Mua on naurattanut pitkään jo muutama "pari" jolla lukee omassa sanassa "toivottavasti pidätte kuvistamme", mutta kuvissa ei esiinny kuin yksi henkilö. Tosiaan voisi olla selvempää, jos pareilla olisi oma "sukupuoli" tai kummatkin tekisivät oman tunnuksen.
ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
18.03.2007 12:01:19
Siispä jyrkkä EI pareille! ;)

Juha
Juha
Viestejä: 318
Karma: 10
18.03.2007 13:05:24
Paras olisi että parit tekisivät molemmat omat tunnuksensa tänne.

Sukupuolivaihtoehtoihin tulee pari, mutta ei vielä lähiaikoina.
Suosittelen luomaan omat tunnukset molemmille parin osapuolille. Jos ei voi luottaa siihen että ei osata asiallisesti sivustoa käyttää omilla tunnuksilla niin sitten ei varmaan kannata käyttää sivustoa tai miettii parisuhteen toimintaa.



Ugh, olen puhunut.
OrWokki
OrWokki
Viestejä: 0
Karma: 0
18.03.2007 21:45:35
Nemo 18.03.2007 18:17:41
vaikka seurustelenkin täällä olevan tyypin kaa, niin meil ainakin omat tunnnukset ollut jo ennen kun tutustuttiin. ja niin se pitää mennäkin saa kumpikin olla ns omilla tunnuksilla ja jubail omia.


samma häär
geezer
geezer
Viestejä: 0
Karma: 1
19.03.2007 09:26:07
Juha 18.03.2007 13:05:24
Paras olisi että parit tekisivät molemmat omat tunnuksensa tänne.

Sukupuolivaihtoehtoihin tulee pari, mutta ei vielä lähiaikoina.
Suosittelen luomaan omat tunnukset molemmille parin osapuolille. Jos ei voi luottaa siihen että ei osata asiallisesti sivustoa käyttää omilla tunnuksilla niin sitten ei varmaan kannata käyttää sivustoa tai miettii parisuhteen toimintaa.



Ugh, olen puhunut.

Komppaan Juhista. Omat tunnukset vaan kummallekin osapuolelle. Jos parit saa oman tunnuksen niin kohtahan täällä vaaditaan omia tunnuksia työpaikkatiimeille, futisjoukkueille ja ties mille... kun annat pikkusormen se vie... jne..

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen