Rehelliset arvostelut?

Forumin etusivu > Yleinen keskustelu

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen

ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
11.03.2007 20:23:52
Poika täyttää tänään 2 v., lauloin onnittelulaulun. Lasten edessä ei saa olla marttyyri, mutta odotetaan yötä! :D
Pancamakara
Pancamakara
Viestejä: 0
Karma: 0
11.03.2007 21:14:00
Puuge: Ootko valinnut tavan? Kivitys, rovio vai mestaaminen? ;D Hih!
ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
11.03.2007 23:49:07
Pantava makkara: Juu, valkkaan nuo kaikki, ja korostan kurjuutta laulamalla 50-luvun Olavi Virtaa "mukamuunnellen"! :D
Pancamakara
Pancamakara
Viestejä: 0
Karma: 0
11.03.2007 23:54:17
Ensin kivitys, sit katkotaan pää ja aamunkoitossa poltetaan..? Selvähän tuo ;D Pus!
ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
12.03.2007 02:53:53
Ei ole tilitysfiilis... Enää. Nauratti niin kovasti kun jossain luki miten parista kilosta läskiä saa hyvän näköisen? -Laitetaan siihen nänni... XD Kivaa on! :D
lindstena
lindstena
Viestejä: 0
Karma: 0
12.03.2007 08:21:43
Saattaa olla Puugen arvailuissa vähän perääkin.... Ite näin vanahana en ilkiä nuorimpia millään lailla arvostella, ja Frenchistä tai Pankaamuatakkaa -leidistä ei negatiivista löydä vaikka mitenpäin kuvaa katsois.. heitä on siis helppo panna säälittä ; ). Joidenkin kohdalla kieltämättä tulee mieleen miks helevetissä ne yleensä on nähtävillä. Olen kuitenkin aina toipunut niistä ........
Billy2Rivers
Billy2Rivers
Viestejä: 0
Karma: 1
12.03.2007 14:34:23
Kuten tuolta RL puolelta, niin myös täältäkin, löytyy ihan-vitun-hyvän-näkösiä ihmisiä, joita ei syystä tai toisesta välttämättä kuitenkaan panis. Ja ei-niin-kauheen-hyvin-yleisiä-kauneusihanteita vastaavia tapauksia, joissa on jotain sellaista, että panis heti jos vaan vois.

Eli on tullut klikkailtua tytsylle kuvan perusteella plussat, mutta todettua myös perään etten panis. (No joo, toden näköisesti oikeesti ehkä kuitenkin panisin, jos vain saisin :))
GoatLord
GoatLord
Viestejä: 0
Karma: 3
13.03.2007 08:28:11
Puuge 11.03.2007 23:49:07
Pantava makkara: Juu, valkkaan nuo kaikki, ja korostan kurjuutta laulamalla 50-luvun Olavi Virtaa "mukamuunnellen"! :D


Elä nyt, Olavi Virta on oikeesti melkei Tapio Rautalapion tasoa :P
Pancamakara
Pancamakara
Viestejä: 0
Karma: 0
13.03.2007 08:38:40
Jaahas - rakas ranskan-neito yrittää selkeästi livistää tuosta Puugen hartiahieronnasta!!! hihhii!! ;D

Panisin - mieluummin realistisesti jollain muulla verbillä - espanjatarta, ja ollaan muuten sovittu, et jos se päivä nähdään, niin tänne tulee siitä myös todistusaineistoa..!! ;D
ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
13.03.2007 08:48:13
Pancamakara 13.03.2007 08:38:40
Jaahas - rakas ranskan-neito yrittää selkeästi livistää tuosta Puugen hartiahieronnasta!!! hihhii!! ;D

Panisin - mieluummin realistisesti jollain muulla verbillä - espanjatarta, ja ollaan muuten sovittu, et jos se päivä nähdään, niin tänne tulee siitä myös todistusaineistoa..!! ;D

Topicin aloittajana lähes vaadin omaa läsnäoloani... :D
Pancamakara
Pancamakara
Viestejä: 0
Karma: 0
13.03.2007 08:54:09
Hehhee!! :D
ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
13.03.2007 09:06:24
Melko julma pudotus... :S :D
tiukuli
tiukuli
Viestejä: 0
Karma: 0
13.03.2007 17:51:25
Billy2Rivers 12.03.2007 14:34:23
Kuten tuolta RL puolelta, niin myös täältäkin, löytyy ihan-vitun-hyvän-näkösiä ihmisiä, joita ei syystä tai toisesta välttämättä kuitenkaan panis. Ja ei-niin-kauheen-hyvin-yleisiä-kauneusihanteita vastaavia tapauksia, joissa on jotain sellaista, että panis heti jos vaan vois.

Eli on tullut klikkailtua tytsylle kuvan perusteella plussat, mutta todettua myös perään etten panis. (No joo, toden näköisesti oikeesti ehkä kuitenkin panisin, jos vain saisin :))


Jo ennen ku pääsin tähän asti, mietin, että voisko tän takana Puugen runsaasta salaliittoteorioinnista olla semmonen asia, että ne "tavallisemman näköset Iinekset" on sen verran helpommin lähestyttävän olosia kanssa, että ne saa enemmän panisin-painalluksia, kuin erittäin hehkeet, suositut ja mallikkaat naiset? Enkä nyt halua ruveta provoisimaan mitään uutta keskustelua mistään stereotypioista suuntaan tai toiseen, sillä jokainenhan tietää mitä ne on, eikö..? Jokaisella meistä on oma makunsa, niin Puuge sullakin, ku kaikilla muillakin, eikä se mitä ulkonäöllisesti ihmisestä ajatettelee kuitenkaan tarkota sitä, että se tarkottas siitä ihmisestä ankeleekisti KAIKKEA muuta. Tai siis että jos ulkonäkö on sorttia "ihan-vitun-hyvän-näkönen" niin ei se tarkota, että ihminen on ihan-vitun-pimee tai että se on ihan äärettömän fiksu. Saatan olla vähän naiivi, mut ehkä tän sivuston käyttäjät hakeekin noilla panisin ja en panisi -klikkauksillaan muutakin, ku sitä pelkkää ulkonäköasiaa... mene ja tiedä.

Se on kyllä tosiaan perseestä, että jos ei ehdi tai halua typeriin (mauttomiin :P) kommentteihin vastaamaan, ni jotkut henkilöt saa en panisi -klikkauksia, kun siihen sitä nyt tuskin on tarkotettu.. Toisaalta voin tähän keskusteluun tuoda semmosenkin, että joskus kun itellä vielä oli täällä tissikuvat, niin uskaltaisin väittää, että osa hyvästä palautteesta ois jääny saamatta, jos kuvat ois ollu eri tavalla rajattuja, mut se taas poikkeaa tästä aiheesta. Tarkotin lähinnä, että jokanen kuitenkin tekee omia valintojaan näyttämällä vaan itse valitsemiaan osiaan kuvissaan täällä ja harvasta ihmisestä täällä on sitä "au naturel"-kuvaa ilman hämyvalaistuksia tai sellasta koko kropan kuvaa, jossa näkyis kaikki ne jutut, joita itse pitää omina virheinään. Eikä sillä, mun mielestä ei niin tarviikaan olla (ja aika vähän mä tyttöin kuvia kattelenkaan :P), mut kunhan nyt pääsin yövuoron jälkeen purkamaan energiaani :D
fiastealt
fiastealt
Viestejä: 0
Karma: 0
14.03.2007 09:06:21
Entiedä miksi kauniit naiset saa en-panis ääniä enemmnä kuin nämä muut "rivinaiset". Itse en painele en panis nappia ollenkaan, ja panisin nappia vain jos nainen on mukavan oloinen, eikä vain pelkästään kuvan perusteella. Juu mahdollisesti olen outo mut ei se menoa haittaa. Ainahan ne panisin / en panis arvot voi ottaa pois.
Kekkeruusi
Kekkeruusi
Viestejä: 0
Karma: 0
16.03.2007 18:22:31
Entäs jos se "en panisi"-napin painaja ajatteleekin, että en panisi, koska en kuitenkaan saisi. ;)
PomPom
PomPom
Viestejä: 0
Karma: 0
03.04.2007 22:48:23
Mulla ei ainakaan ole mitään tarvetta arvostella kuvia tai painella niitä panonappeja. Eihän se vastapuoli edes tiedä kuka sitä on painanut ja keneltä ne numerot on. Vai näkeekö ne jostain.

Miä valittaisin nyt sitä, ku kukaan ei haluu panna mua tai olla edes panematta! Voi kyynel! Nyt läks veitti tietä pitkin, pai.
PomPom
PomPom
Viestejä: 0
Karma: 0
03.04.2007 22:51:49
Kaunis ei ole aina seksikäs, joten tavllisemmat ja jopa rumat, mutta seksikkäät voivat saada panisin pisteitä enemmän..

Laskekaa siitä.

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen