Kertokee!!!

Forumin etusivu > Yleinen keskustelu

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen

HuruUkko
HuruUkko
Viestejä: 0
Karma: 0
02.03.2007 01:28:23
Kertokaapas hyvät ihmiset, mitä ajattelette jos sama henkilö käy useita kertoja saman päivän aikana katsomassa jotain kuvaanne.. Tuleeko vaivautunut tai turhautunut olo, että mitäs tuokin mua vahtii jne... Haluan tietää mitä ajattelette tuollaisesta asiasta, sillä myönnän itse aika ajoin sortuvani moiseen:S










Ja PUUGE: Jos vastaat, niin saisitko mitenkään mahtumaan kommenttisi alle 200:an sanaan.. xD ;-)
GoatLord
GoatLord
Viestejä: 0
Karma: 3
02.03.2007 08:31:47
Sehän nyt vaan riippuu aivan henkilöstä, jos se olisi joku mustasukkainen exä niin silloin se ainakin vituttaisi.
darla
darla
Viestejä: 0
Karma: 0
02.03.2007 10:29:30
Enpä kyllä edes hirveesti seuraa ketkä kuviani käyvät katsomassa. Enemmän ärsyttää ihmiset jotka saman päivän aikana, useita kertoja, kysyvät kuulumisia, mitä aion tehdä tänään, mitä olen jo tehnyt tänään, joko on viikonloppu suunnitelmia etc. etc..
Sirkkelivagina
Sirkkelivagina
Viestejä: 0
Karma: 4
02.03.2007 12:55:38
mulla sama juttu ku darlalla, en seuraa ketä käy kattomassa ja syyllistyn usein itsekin kuolaamaan jonkun kuvia :P

tosiaan hämää äijät jotka kysyvät 5 kertaa päivässä kuulumisia..
Kainie
Kainie
Viestejä: 0
Karma: 0
02.03.2007 20:44:34
HuruUkko 02.03.2007 01:28:23

Ja PUUGE: Jos vastaat, niin saisitko mitenkään mahtumaan kommenttisi alle 200:an sanaan.. xD ;-)

Ei tuo saa, ainakaan enää kun menit mainitsemaan ;)

Niin, ja kysymykseen... myönnettäköön egosentrinen asenteeni tähän, mutta jos joku nyt kyttää kuvia, niin se tuntuu tietyllä tavalla varsin hyvältä, ja tarjoaa mukavaa itsetuntoboostia :D eli suomeksi: mielin määrin saa tapittaa, sitä varten nuo kuitenkin netissä ovat että niitä joku katsoopi :P
Alfie
Alfie
Viestejä: 451
Karma: 0
02.03.2007 21:59:08
Kiva vaan jos katsovat, katsottavaksi olen tänne tullutkin. Kuten jo sanottua, enemmän häiritsee se, että sama tyyppi kysyy 5 kertaa päivässä mitä kuuluu. Tai että pidänkö hänen kuvistaan, panisinko, tai mitäs mun viikonloppuun kuuluu. Siis huom. 5 kertaa päivässä joka päivä. Scary shit.
Pancamakara
Pancamakara
Viestejä: 0
Karma: 0
03.03.2007 11:18:06
Juu ei haittaa pätkän vertaa. Sitä vartenhan kuvat täällä on ;) Toi jankkaaminen on kyllä kans tuttua, se joskus hiukan nyppii :P heh!
Nadine
Nadine
Viestejä: 0
Karma: 0
03.03.2007 13:03:49
Tässä asiassa lienee samat tyypit asialla joka kerta, kun kuulumisia kyselee, itsekin ärsyynnyn hyvin helposti, kun pari tuntia sitten on jo kuulumisensa kertonut, ja taas kysytään. Ei se min elämä nyt niin villiltä voi vaikuttaa että tilanteet eläis supervauhtia.
Siitä kyttäämisestä sen verran, joskus olen statistiikkoja sivusilmällä seurannut, niin sama tyyppi ties kuinka monetta kertaa katsomassa, muttei kuitenkaan viitsi/uskalla/jokinmuumikä jättää kommenttia.
ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
03.03.2007 14:14:34
1. En 2. vastaa 3. lainkaan! XD

Vapaakortti käyttöön: Väsyykö ihmiset todella ylipitkiin vuodatuksiin? Asioita pitää käsitellä monelta kantilta, ja näin tulee sanoja... Pahoittelen. Yksinäiset työyöt minut siihen ajavat! :D (yht. 23½)
teppo
teppo
Viestejä: 317
Karma: 0
03.03.2007 14:38:16
Puuge 03.03.2007 14:14:34
1. En 2. vastaa 3. lainkaan! XD

Vapaakortti käyttöön: Väsyykö ihmiset todella ylipitkiin vuodatuksiin? Asioita pitää käsitellä monelta kantilta, ja näin tulee sanoja... Pahoittelen. Yksinäiset työyöt minut siihen ajavat! :D (yht. 23½)
Höpöhöpö! Puuge nyt alaraja 300 sanaan. ;)
darla
darla
Viestejä: 0
Karma: 0
03.03.2007 17:01:30
Kyllä mä ainaki luen Puugen vuodatuksia mielummin kun monen muun parin sanan kommentteja! Se blogi tänne olis edelleen saatava että vois tylsinä iltoina lukee Puugen tylsien öiden tuotantoa :D (tosin muustakin syystä se blogi ois kiva)

Puuge: EI ALLE 23½ sanan kommentteja! :D
HuruUkko
HuruUkko
Viestejä: 0
Karma: 0
03.03.2007 17:42:42
Puuge: ei saa ottaa itseensä!!:-D Ne sun jutut ovat loistavia. Pistää miehen repeilemään mistä suorana seurauksena on se että alkuperäinen aihe tuppaa unohtumaan...
ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
03.03.2007 20:44:39
No olkaapas nyt...
HuruUkko, en ota itseeni oikein mitään enää... en edes antibioottia! :D
Teppo/Darla: Kiitos säälinsekaisesta myötätunnosta :D
Ranskatar: En se mä ollut, tuttu slogan jo lapsuuden päiviltä!

(28)
ZeroSex
ZeroSex
Viestejä: 0
Karma: 4
03.03.2007 21:52:11
Tuota.. mua ihmetyttää joskus että mitä ihmettä ne upeat naiset jotka kuviani käy katselemassa palaa aina uudestaan ja uudestaan mun sivuille.. Kuitenkin olen ihan tavallinen pulliainen vaikkakin omastamielestäni TOUDELLAKIN tutustumisen arvoinen persoona.. *kikakika*
Unikon_kukka
Unikon_kukka
Viestejä: 0
Karma: 0
10.03.2007 20:36:59
Miksi siitä turhautuisi/vaivautuisi? Kivahan se on jos joku kuvistani tykkää niin paljon, että viitsii pitkin päivää niitä ravata kurkkimassa. :)

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen