jutustelu seuraa.

Forumin etusivu > Yleinen höpinä

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen

warblow
warblow
Viestejä: 0
Karma: 0
26.02.2007 23:33:48
Juuh tässä olen juuri töissä viettämässä yö-vuoroa ja kaikki ovat nukkumassa, joten kaipaisin jonkun näköistä juttu seuraa hieman faktaa minusta jos joku epäröi:

En odota seksi seuraa missän muodossa.
En ehdoittele/juttele pervoja ellei juttukaveri anna jonkin näköistä syytä sille.
Ei ole tapa dissata sakkia elleivät he sitten tarkoituksella yritä loukata.

fetissit/mitä pidän ulkokuoressa.

Pienet rinnat, pienet nännit. hoikat/hieman pulleat muodokkaat. gootti tyyli ehkä iskee hieaman mutta se ei todellakaan ole mikään pakko mielle ei vaatteet ihmistä tee.

Mistä en pidä ulkokuori.
En pidä XL tytöistä ei minulla ole heitä mitään vastaan mutta jostain syystä ei vain kiihoita ei mitään henkilökohtaista. silmälasit?? ei hajuukaan miksi.

se tärkein se mitä löytyy sisältä.
Joku kumma fetissi ujoihin tyttöihin. pidän rehellisistä rauhallisista ihmisistä hiukan pervo saa olla mut ei nyt sentään päälle käyvä. pää asia että juttu luistaa. Mulle menee musiikissa lähes kaikki genret ja pukeutuminen yksihailee samoin ikä juttelu on juttelua.

olen kova puhumaan ja jos nyt löytyy yö ihmisiä jotka tykkää valvoa olen hereillä siihen aamu 8.00

en kaipaa morkkaamisia tähän viestiin jatkoksi jos tosiaan on fiksua asiaa saa vapaasti tulla höpisemään ja vaikka jatkaa tähän aiheeseen. ai niin jos joku kaipaa kuvia niin voi niitä vilkaista tuoltakin.

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=warblow

warblow
warblow
Viestejä: 0
Karma: 0
28.02.2007 00:08:49
tirlittan 27.02.2007 09:58:03
en morkkaa, kunhan uteliaisuuttani kysyn että saitko juttu seuraa? :P

hiukan häiritsevä kirjoitustapa, ja tuo sitten ihmetytti että jos et "ehdoittele etkä odota seksi seuraa missän muodossa" jnejne ni mikä helvetin väli sillä ulkonäöllä sitten on? onko XL-tyttöjen jututkin jotenkin häiritseviä? ja niiden varsinkin kellä vielä lisäksi on silmälasit. O_o

ei vaan ymmärrä. :D

no tämähän on 715517 joten pitäähän siihen nyt jotakin ulkokuorellista liittyä. ja tulee paremmin vastauksia kun pistää vähän mistä pitää ja mistä ei. :)
warblow
warblow
Viestejä: 0
Karma: 0
28.02.2007 00:09:48
Kyllähän sitä mielummin juttelee "omasta mielestä" kauniin imisen kanssa :)

frenchmaid 27.02.2007 18:38:05
Joo, yhdyssanatkin hakusessa ja jutella voi iästä riippumatta mutta ei ilmeisesti ulkonäöstä riippumatta??
warblow
warblow
Viestejä: 0
Karma: 0
28.02.2007 00:10:12
Niin joo ja kyllähän sitä sai viimeyöksi keskustelu seuraa :)
warblow
warblow
Viestejä: 0
Karma: 0
28.02.2007 00:14:19
Mut toi mikä kumma siinä on kun kukaan suostu juttelemaan meseen täällä? Kun oon ite aika kova höpisemään lopputulos on et joka kuva täynnä mun kommenttia. Vai onko täällä jätkät tehnyt niin paljon tytöille kikkeli ruutuun ylläreitä webcamillä??
ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
28.02.2007 02:14:53
Väittäisin että puhtaasti kyse on siitä että kysyntä ja tarjonta ei nyt vaan kohtaa.
teppo
teppo
Viestejä: 317
Karma: 0
28.02.2007 03:01:14
Kova poika pitämään myös monologia. ;)
ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
28.02.2007 05:09:36
Kun se siirtyy vagina-monologiksi, minä käännyn pois! :D
warblow
warblow
Viestejä: 0
Karma: 0
01.03.2007 03:14:19
Juuh innostun aina vastaamaan joka kysymykseen ja aina eri ruutuun ^^

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen