Valmisruuat

Forumin etusivu > Yleinen höpinä

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen

Quod
Quod
Viestejä: 0
Karma: 0
18.01.2007 17:10:37
Ostin eilen purkin vamispastakastiketta ja sain todeta, et se oli kyl lähempänä paskakastiketta. :( Kauheen pahaa oli, tai no mautonta.
Puffi
Puffi
Viestejä: 0
Karma: 0
19.01.2007 13:48:38
Joskus kun ei jaksa tehdä omia eväitä töihin ni kyllä ne tutut mikroruuat kelpaavat. "Annosruuat" on siinä mielessä hyviä ettei tarvitse syödä samaa ruokaa 5 päivää putkeen, kun asuu yksin.
pikkususi
pikkususi
Viestejä: 0
Karma: 0
19.01.2007 14:00:23
Pizzat on valmistuotteina kyllä melko ala-arvosia. Pakastealtaasta saattaa jotain kohtuullisia löytyä.

Muut ateriat on sitten vähän kohtuullisempia, esimerkiksi jotkut Atrian perunamuusi ja lihapulla jutut.
sleipnir
sleipnir
Viestejä: 0
Karma: 0
19.01.2007 16:00:26
heh heh... itse olen ollut töissä erittäin suuressa teollisen ruoan valmistamossa ja jos ihmiset näkisivät mitä kaikkea sontaa valmisruokaan ängetään niin vegaanien osuus suomessa kasvaisi 110% minnehän kaikki kuolleet mummut menevät? mummon lihapulliin? :-)
_uniikki_
_uniikki_
Viestejä: 0
Karma: 0
19.01.2007 16:19:10
mä mieluummin teen ite ruuat tai syön pelkkää leipää ku valmisruokiin kosken. sen verran rakastan itteeni et haluan tietää mitä syön. mut toki ymmärrän että kovassa kiireessä, nälässä ja vaihtelun virkistämisessä on kysyntää valmisruuille.
teppo
teppo
Viestejä: 317
Karma: 0
19.01.2007 22:06:03
Yleensä teen sapuskani itse, mutta tänään laiskotti sen verran että erehdyin ostamaan sellasen valmisruoka systeemin... Se on hassu tunne, kun tietää työntävän ruokaa suuhun, mutta mikään ei maistu. Ehkä sitä taas muistaa vähän aikaa olla ostamatta tollasia...
SugarKane
SugarKane
Viestejä: 0
Karma: 2
20.01.2007 00:13:16
kyllähän noita välillä tulee osteltua. Yksin kun asuu niin ei aina jaksa alkaa kokkaamaan mitään.
GoGreenin pakasteaterioita kannattaa testata. Varmaan parhaita kasvisversioita mitä löytyy :)
ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
20.01.2007 11:57:04
Akuutin hädän sattuessa ja hetkellisen mielenhäiriön kohdalla voin tukea joitan kuuma-kuppi-hässäköitä, mutta siinä se... "Teidän äiti ei TODELLAKAAN tee meidän äidin ruokia!" :D
Alfie
Alfie
Viestejä: 451
Karma: 0
21.01.2007 20:58:47
Meillä syödään vain eineksiä. Halpoja ja järeitä, makuunkin tottuu ja jää enemmän aikaa nettailulle. Helppoa ottaa töihin mukaan. Kaikki käy; valmisateriat, kuppikeitot ja "lisää vain liha"-systeemit. Osaan mie tehdä hyvää oikeaa ruokaakin, mutta ei nyt vaan satu kiinnostamaan. Einekset hallitsee 666.
ajk
ajk
Viestejä: 0
Karma: 0
21.01.2007 21:35:08
Liputan itsekkin atrian valmisaterioille. Harvemmin silti tulee noita ostettua kun ovat suhteessa aika kalliita. Ennen ostan perunat ja lihapullat, teen kastikkeen ja syön kunnolla kotona ja otan seuraavana päivänä evääksi töihin kun että ostan 2euron valmisaterian jolla ei lähde nälkä kuin pariksi kolmeksi tunniksi.

Joskus tulee sitten improvisoitua sen ruoan kanssa eli esim. tää oli hyvä mikroeväs:
Pussi pakastevihanneksia lämmitetään tonnikalapurkillisen kera ja viskataan kermaviilit lämpimän aterian päälle. Hinta tosin oli sen saman 2 jewroa :P
MewPurrh
MewPurrh
Viestejä: 0
Karma: 3
22.01.2007 12:34:02
Minen mitään valmisruokia suosi, kun on taidot tehdä itsekin helppoa ruokaa, krpl :D
Thaina
Thaina
Viestejä: 0
Karma: 1
22.01.2007 16:01:32
mä ehkä nykyään ostan jo valmisruokia enemän ku teen itse.. onha ruoan tekeminen hauskaa, mutta sitten on vaikee pysyy normaalin annoskoon syömises.. ja tulee helposti otettuu lisää kun sitä on tarjolla..
ja yksin asuvana ja syöjänä :D en jaksais syödä samaa ruoka 4 päivää x)
Ufox580
Ufox580
Viestejä: 0
Karma: 0
22.01.2007 16:47:29
Tänään tuli syötyä ruokatunnilla jotaki valmista broilerikiusausta..oli aika hyvää itseasiassa.
Kiire ku on ni pakko on syyä jotaki nopeasti vain.

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen