pöntön kansi auki

Forumin etusivu > Yleinen höpinä

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen

sleipnir
sleipnir
Viestejä: 0
Karma: 0
12.12.2006 13:03:24
Taas lähipiirissä vellonut keskustelu siitä kuinka wc-pöntön kansi jää miehiltä ylös ja kuinka paha tapa se on. Samalla hengenvedolla muistutetaan aina siitä että mieskin voisi pissiä istualtaan. Mitä mieltä raati? Onko se syntiä jos harrastaa kyseisiä asioita? itse olen sitä mieltä että maailmassa jossa rauhanliike on tehnyt sankarikuolemasta mahdottoman ja naisasialiike on tehnyt miehistä tarpeettoman niin seisaaltaan pissiminen on miehisyyden viimeinen linnake. EN LUOVU "paheesta" :-)
darla
darla
Viestejä: 0
Karma: 0
12.12.2006 15:34:01
kun "joutui" kasvamaan kahden veljen kanssa, ehti tottua siihen että pöntön kansi oli milloin mitenkin, joten tulee aina katsottua ennen kun istuu. Eli ei juuri häiritse mutta se, miten päin wc-paperirulla on telineeseen laitettu, on elämää suurempi riidan aihe :D
sportyM
sportyM
Viestejä: 0
Karma: 2
12.12.2006 20:36:51
mulle on ainakin aivan sama miten se on..
anankone61
anankone61
Viestejä: 0
Karma: 0
12.12.2006 23:26:51
Eipä tuolla kannen asennolla ole väliä. En koe sitä miehisyyden mittariksi.
Joskus seisten, toisinaan istuen varsinkin aamulla kun väsyttää.
ajk
ajk
Viestejä: 0
Karma: 0
13.12.2006 12:09:21
Itse läväytän aina kannen kiinni kusemisen jälkeen, koska vituttaa se meteli mikä pöntöstä lähtee jos huuhtelee auki. Luonnostaan siis tulee järjestys *klonk woosh*

Mitä taas istualtaan kusemiseen tulee... Se vaan tuntuu vitun typerältä. Minkäs teet? Ennen muinoin tuli joskus aamustondiksen ansiosta harrastettua istualtaan kuseskelua mutta nykyään sitä tulee kustua mitä ihmeellisimmissä asennoissa, koska istualtaan kuseminen tuntuu niin vitun typerältä. Point taken?
tropic
tropic
Viestejä: 0
Karma: 0
13.12.2006 16:30:08
kansi alhaalla tai ylhäällä ihan sama kunha pönttö on puhdas eikä vauhtiraidat korista mun porsliinipyttyä. Mut istuin sit on jo vähän eriasia. kai se o helpoin miestenki rämäyttää sekä istuin että kansi alas :)
ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
13.12.2006 18:30:09
Itse en noteeraa kansi-asiaa muuten kuin toivon sen vaan asioita toimitettaessa olevan auki! :D
JauJau
JauJau
Viestejä: 0
Karma: 1
13.12.2006 20:12:41
Tulipa muuten tästä topicista mieleeni kun mulle on muutama nainen sanonu "Mikä siinä oikeen on että pitää se kansi/rengas jättää ylös? Ei luulis olevan liian iso vaiva laskee sitä tarpeden tekemisen jälkeen?" niin onko se sitten naisille paljonkin vaikeempaa laskea se rengas ennen siihen pytylle pyllähtää?

Ite aiheeseen, jos oon jonkun luona kylässä, niin ihan kohteliaisuudesta sen kannen suljen, mutta himassa taas joskus suljen, joskus en. Riippuu fiiliksestä.. Ja seisaaltaan kusen, jos en aio sontia myös.. :P

Ja tuohon paperirulla-asiaan, mua välillä ottaa päähän, jos joku on sen rullan siihen telineeseen tyrkännyt "väärinpäin". Tästä(kin) saimme exän kanssa oikeen mehevät väittelyt aikaseks, kun mun mielestä sen paperin pitää olla telineessä siten, että paperi tulee ikäänkuin ylhäältä eteenpäin-> vapaasti roikkuessa irti seinästä-> helpompi löytää rullan pää. Exä oli tietenkin tasan päinvastaisella kannalla.. :P
ajk
ajk
Viestejä: 0
Karma: 0
13.12.2006 20:44:01
Paperirullan pitää olla niin että siihen ylettyy pöntöltä. Muulla ei sitten niin väliä :)
ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
13.12.2006 21:50:30
Paperi tulee mistä tulee, päin persettä se melko usein kuitenkin menee... ;)
darla
darla
Viestejä: 0
Karma: 0
14.12.2006 01:57:00
täällähän laitetaan rullaa oikein päin! :) eihän se saa roikkua siellä seinää pitkin vaan sen pitää tulla rullan päältä ja roikkua siinä etupuolella :P
tropic
tropic
Viestejä: 0
Karma: 0
14.12.2006 13:36:30
darla 14.12.2006 01:57:00
täällähän laitetaan rullaa oikein päin! :) eihän se saa roikkua siellä seinää pitkin vaan sen pitää tulla rullan päältä ja roikkua siinä etupuolella :P


i agree
Guttorm
Guttorm
Viestejä: 0
Karma: 0
16.12.2006 16:19:37
pöh, taitaa olla elämä aika ruusuilla tanssimista jos pöntön kansi pitää laskea/nostaa toisen puolesta.
Ufox580
Ufox580
Viestejä: 0
Karma: 0
16.12.2006 17:42:50
Sama kai se sille miten kansi on...
Ja paperiki ihan sama :D
En tajua, että miten tää aihe voi olla joskus vaikeahko =D
Zarde
Zarde
Viestejä: 0
Karma: 1
16.12.2006 19:22:00
Toi pöntönkansiprobleema on kyllä melko kinkkinen, mutta tohon paperia asiaan mulla ois hyvä vinkki. Laittakaa kaksi veskipaprutelinettä vierekkäin ja molempiin rullat eripäin. Tietysti vois asentaa molemmille myös omat pöntöt, mutta siihen tuskin joka veskissä tila riittää mut noille paprutelineille varmasti löytyy. (:
darla
darla
Viestejä: 0
Karma: 0
16.12.2006 19:54:41
Zarde 16.12.2006 19:22:00
Toi pöntönkansiprobleema on kyllä melko kinkkinen, mutta tohon paperia asiaan mulla ois hyvä vinkki. Laittakaa kaksi veskipaprutelinettä vierekkäin ja molempiin rullat eripäin. Tietysti vois asentaa molemmille myös omat pöntöt, mutta siihen tuskin joka veskissä tila riittää mut noille paprutelineille varmasti löytyy. (:


Itseasiassa mun vanhassa asunnossa oli kaks telinettä. Toinen pönttöä vastapäätä ja toinen pöntön vieressä.. Yksinään ei vaan tuu tapeltua rullan suunnasta joten sinänsä se olikin turhaa :D
Puffi
Puffi
Viestejä: 0
Karma: 0
18.12.2006 10:26:02
Kotona ei väliä onko kansi ja istuinosa ylhäällä vai alhaalla, julkisissa ärsyttää koska sillon joutuu koskemaan likaseen reunukseen. Joku vois keksiä jonkun hienon systeemin että miten sen istuinosan saa alas koskematta siihen, koska se on kuiteski aina likasempi vaik kuin yrittäis pitää puhtaana.

Paperi tulee aina silleen että se tulee siitä rullan päältä, jos ei tule niin en jää kiroilemaan vaan vaihdan oikeinpäin. Ihan käytännöllisistä syistä noin päin ettei tarvii seinän kautta hakea sitä päätä.
koiramies112
koiramies112
Viestejä: 0
Karma: 0
19.12.2006 18:11:34
Kenelle se on suuri vaiva muuttaa kannen asentoa ennen käyntiä? Itse lasken kannen aina käytettyä.. Muistakaa naiset, vaihtoehtoina on myös, että me miehet alamme kusta seisoalteen rengas alhaalla ;)

mies käy vessassa, nostaa kannen, pääsetelee, laskee kannen
nainen vessassa, päästelee

epäreiluako? =D

Kyllähän se kohteliasta on tietysti laskea kansi, mutta ei siitä tarvitse mitään numeroa tehdä jos se joillakin jää ylös. Leikkaako miehet leipännekin kun ette jaksa? Juustotkin on varmaan valmiiksi silvottuja ja kengätkin tarvii solmia?
Ei noin pienestä asiasta Saa valittaa. On niitä paljon suurempiakin juttuja mistä valistaa äijiä :P
teppo
teppo
Viestejä: 317
Karma: 0
19.12.2006 21:45:33
Mites jos ne vessapaperirullan arkit irrotettais ja laitettais yhteen nippuun. Elämä ei ehkä helpottuis, muttei ainakaan tarviis ajatella mitenpäin se rulla on telineessä. =)

Itse yleensä lasken renkaan ajattelematta asiaa. Onhan se itsellekin hauskempaa, jos on kiire "isolle hädälle", niin ettei tarvitse alkaa siinä samalla laskemaan rengasta kun repii housuja alas. Mutta turha siitä on kenenkään mitään meteliä nostaa, jos rengas jää ylös.

Tota Zarden kahden pöntön ehdotusta voisin vähän muokata... Kummallekin omat potat, ei tuu kalliksi, eikä vie paljoa tilaa. Vois helposti vaihtaa väriäkin, jos alkaa kyllästyttämään. :D
SugarKane
SugarKane
Viestejä: 0
Karma: 2
16.01.2007 00:22:07
Mä en jaksa tuollaisista pikkuasioista valittaa. Kunhan kusee sinne pönttöön niin riittää.

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen