Yhden illan/yönjutut

Forumin etusivu > Yleinen keskustelu

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen

Alfie
Alfie
Viestejä: 451
Karma: 0
06.05.2007 08:00:34
Yllättävän moni on tosiaan vastannut tähänkin topiciin, että "ei mitään yhdenillanjuttuja kun ei baarissa ravaaminen kiinnosta".

Mie vedin ihan omat johtopäätökset tästä, mutta lienee parasta etten sano niitä ääneen. <3
Honkanen
Honkanen
Viestejä: 0
Karma: 0
10.05.2007 21:26:23
Siitä baarissa ravaamisesta vaan, taitaa olla yleisin oletus paikalle hakea yhden illan/yön juttuja. Ainakin sellainen mielikuva minulla on, että juuri baareista sitä kertaseuraa pääosin haetaan. Kaveriseksi on taas asia erikseen.

IMP, nyt alkoi kiinnostaa, mitä johtopäätöksiä sie sitten oot tehnyt :D
voipoistaa
voipoistaa
Viestejä: 0
Karma: 0
12.05.2007 15:21:05
Kyllähän näitäkin välillä tulee harrastettua. Vähemmän ja vähemmän yhden illan juttuja jaksaa hakea, eipä enää ollenkaan, mut enemmänkin näitä et "niin vaan käy". Jos mimmi siinä miellyttää ja näin on tapahtuakseen niin tokihan oon ihan täysillä messissä.
Bitboy
Bitboy
Viestejä: 0
Karma: 0
26.05.2007 19:06:19
Harrastaisin kyllä, jos löytyis joku joka antais.
JFrank
JFrank
Viestejä: 0
Karma: 0
29.05.2007 13:34:18
frenchmaid 07.05.2007 21:24:28
Samaa olen ihmetellyt tässä moneen otteeseen. Mutta kai se vain niin on, että on sivusto mikä tahansa, niin ihmisillä on tarve esiintyä "hyvinä" ihmisinä.


Ihmiset taitavat pyrkiä kristillisiin / konservatiivisiin elämänarvoihin, ainaskin elehtien niin.

Itse en lähde tuomitsemaan toisten tekemisiä, kunhan niissä on jotain tolkkua.

JFrank
JFrank
Viestejä: 0
Karma: 0
29.05.2007 15:14:31
... Mitä itseen tulee, niin en kykene/pyri ottamaan fyysistä kontaktia ihmiseen ilman jonkinlaista sosiaalista siltaa. Toisaalta, joskus kasvottomuus ja nimettömyys olisi nimenomaan ollut suojaksi kolhuilta, joten se on aina monimutkaista.



maukka26
maukka26
Viestejä: 0
Karma: 0
03.06.2007 00:54:44
Itsellä on ainakin niin että yhden yön jutut käyvät kyllä mutta niiden pitää myös jäädä sellaisiksi. Muuten alan suhtautua hommaan vakavammin ja se taas ei ole yhtään kivaa jos nainen on toista mieltä. Minusta ei siis kai ole vakipanoksi...
perjantai
perjantai
Viestejä: 0
Karma: 0
03.06.2007 05:17:40
^^
Jos kohtaisin kiimaisen megababen baarissa niin noin mäkin varmaan sanoisin :)
Thaina
Thaina
Viestejä: 0
Karma: 1
19.07.2007 23:57:06
Mäki muutaman vuos sitten harrastin niitä aika urakalla.. :D ku oli sinkku ja aina baareissa.. oikeestaan mua ei enää huvita kumpikaan. käydä baareis (ainekaan niin usein) eikä yhden illan jututkaan.. Ois vaan nii kiva löytää jtn pysyvää :)
mut sanotaan etten oo kertaakaan katunu.. mut kyl se tuntuu paljon paremmalta harrastaa seksiä ihmisen kanssa, josta tykkää. tietää mistä molemmat pitävät, ja mies osaa ottaa KUNNOLLA huomioon.. eikä vaa sujauttaa sormia sisään :/
littlebro
littlebro
Viestejä: 0
Karma: 0
20.07.2007 22:00:40
No onhan niitä tullut harrastettua päissään sekä selvin päin. Selvinpäin tosin yhden tytön kans oli sopu että tää on vain pano ja eikä siinä ollut mitään sen kummosampaa... tosin onhan se kaikille selvä asia että on paljon hauskempaa selvinpäin ja molemmat osapuollet älyää mitä tekeepi:)

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen