Avautuminen.

Forumin etusivu > Kehitys

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen

Batida
Batida
Viestejä: 0
Karma: 0
20.09.2006 15:00:33
Ehkä mulla on huono päivä mutta voisiko MILLÄÄN täältä seksiä etsivät vaikka ensin kysäistä että "Kiinnostaisko pervoilla mun kaa?", ennen kun ne heittää ekaksi kommentiksi tyyliin.. "Mä haluaisin sitoa sut parvekkeen kaiteeseen, nuolla sun varpaita ja tunkea jäätelöä perseeseen", "Sain juuri tosi isot mällit ruudulle".

Ei V***U kiinnosta!
Perkele!

No niin. Helpotti :)
ProPerkele
ProPerkele
Viestejä: 0
Karma: 1
20.09.2006 15:43:54
Joo, mulla sama ongelma noiden kaikkien pervojen kanssa! :DDD Tai sitten...
Kainie
Kainie
Viestejä: 0
Karma: 0
20.09.2006 17:53:03
On se mies vain kovin älykäs, kun pääsee katselemaan hiukan salaisesti puolialastomien naisten kuvia x) Nerous suorastaan loistaa :D kohteliaisuudesta ja hienovaraisuudesta puhumattakaan xD

(sarkastinen välihuomautus)
Juha
Juha
Viestejä: 318
Karma: 10
20.09.2006 19:34:10
Mit vit... En mä oo sulle kommentoinu ;)

Ilmoita impille niin se lentää nopeammin kuin kissa pesukoneesta.
Alfie
Alfie
Viestejä: 451
Karma: 0
20.09.2006 19:37:40
Jotenki mun avatar sopii just tähän NIIN hyvin. <3
ajk
ajk
Viestejä: 0
Karma: 0
21.09.2006 09:09:33
Ehkäpä se inttternetin anonymiteetti tekee miehestä rohkean ja suoraviivaisemman. Onhan se omalla tavallaan hienoa että ihmiset rohkenee runkata ruudulle, näppäimistölle ja muille seksivälineille, mutta ymmärrän kyllä neito raasujen tuskan. Itse tosin saattaisin hivenen repsahtaa jos joku neitonen kommentoisi että "tulin juuri näppäimistölle" tai jotain.
Batida
Batida
Viestejä: 0
Karma: 0
21.09.2006 10:22:12
Henkilökohtasesti mua ainakin pelottais että kone hajoo jos sen päälle heitää ihan mitä vaan eritteitä :)

Aaaaargh. Nyt mä aloin kelaa että mitä niistä kaikista vieraista koneistä löytyy mihin on joskus koskenu :D:D:D Pakko mennä suihkuun..
Alfie
Alfie
Viestejä: 451
Karma: 0
21.09.2006 10:24:43
Sekin on taitolaji. En mie keneltä tahansa halua/kuuntele millaisia juttuja tahansa. Mulla on omat tyyppini ketkä runkkaavat näppikselle ja se on musta ihan ok, ellei jopa kivaa. Ja sitten on tyyppejä, jotka vaan pitäisi lähettää kiimaisten apinaurosten luolaan, tai jos ei sittenkään ala tajuamaan mitä on lähentely vasten tahtoa, niin voitaneen kokeilla samaa vaikka lähiöpubin hampaattomilla mummoilla.
Välillä todellakin tuskastuttaa tyypit, jotka haluaa sitoa sut parvekkeenkaiteeseen ja tunkea Murueskimon perseeseen. Sitten on vielä ne tyypit jotka oikeasti luulee että täältä voi tilata pillua kuin kuvastosta. Siis täytyyhän muijan antaa pillua jos se on alasti!? =D
Kenenkään ei tarvitse kokea täällä kuitenkaan ahdistelua siitä huolimatta, että sana on vapaa. Jos olet jo sanonut tyypille, ettet halua tuollaista lähestymistä, eikä sana mene perille, niin mie lähetän tyypin mielelläni pois täältä.
Duumer
Duumer
Viestejä: 106
Karma: 9
21.09.2006 15:20:36
Näin vähän OT:nä, ei mulle varmaa mitää ongelmaa olis sanoa misulle IRL päin naamaa jotain Batildan aiemmin kirjottamaa :P

...Ja Juhalla sen kanssa varmaan olis vielä vähemmän ongelmaa xD

E: Ei nyt tarkotus oo nipottaa, mut mahtaakohan tää touhu kuulua ihan tälle foorumin alueella O_o
Alfie
Alfie
Viestejä: 451
Karma: 0
21.09.2006 15:24:07
Joo no IRL mieki olisin kyl heti messissä. =DDDDD Mutku tääl netissä on kuulemma kaikenlaisia pervoja, nii ikinä ei voi olla tarpeeks varovainen...
Ja mitä me nyt muutenkaan ylläpidon kans tehään, kun istutaan Juhan toimistossa jalat pöydällä, jätskipuikko perseessä ja runkataan samalla kun valvotaan sivuston järjestystä...HUPS, tulikohan nyt paljastettua liikaa? =X
teppo
teppo
Viestejä: 317
Karma: 0
22.09.2006 00:47:42
IMP 21.09.2006 15:24:07
Ja mitä me nyt muutenkaan ylläpidon kans tehään, kun istutaan Juhan toimistossa jalat pöydällä, jätskipuikko perseessä ja runkataan samalla kun valvotaan sivuston järjestystä...HUPS, tulikohan nyt paljastettua liikaa? =X


Huisan kuulosta hommaa, tuleeko tikkuja perseeseen? Monta miljardia saa palkkaa? Mistä saa hakupapereita? :D Osu vaan silmään, että on kamalan monta musiikkiin liittyvää aihetta tuolla yleisissä höpinöissä...
Juha
Juha
Viestejä: 318
Karma: 10
22.09.2006 18:23:45
ihkudaa
Juha
Juha
Viestejä: 318
Karma: 10
23.09.2006 15:22:17
DMCrimson, itseassa, saatan hyvinkin olla paikalla silloin kun oot töissä ;)
Kainie
Kainie
Viestejä: 0
Karma: 0
24.09.2006 20:17:36
IMP 21.09.2006 10:24:43
Sitten on vielä ne tyypit jotka oikeasti luulee että täältä voi tilata pillua kuin kuvastosta. Siis täytyyhän muijan antaa pillua jos se on alasti!? =D


Se on näemmä itsestänselvää näille :D puhumattakaan näistä, jotka selvästi kokevat että jos naisella on seuranhaussa "kyllä", niin tämä itsestäänselvästi kelpuuttaa kaikki, tai siis ainakin tämän kyseisen "herrasmiehen", jaheiltä ainakin saa sitä pilluwa :P vittu opetelkaa ajattelemaan aivoilla, vaikka se helpompaa sillä kompassilla yleensä onkin (kaikki kyllä tietävät ketä tässä tarkoitetaan) :P

Ensimmäinen - Edellinen – Seuraava - Viimeinen